Fullt upp!!

Bilder från promenaden i dag!

.                       




Massa sysslor hela dagen lång.
Tvättar,städar,handlat, lagat mat tagit en promenad runt tisken ....Nu fem minuters vila
Sen är det bara att sätta fart igen!
Ska snart bädda rent med nya fina sängkläderna som vi nyss köpt, sen är det ett berg med tvätt som ska vikas.
Älsklingen jobbade 7.30-16 och ska sen iväg och jobba igen...
Mitt fel :P
Råkade svara ja på ett sms från vikariepoolen, kollade fel datum ju trodde han slutade ett och inte fyra.....
Han ligger för stunden och sover<3

Fanny har varit på uruselt humör typ hela dagen lååång!!
Bara gnäller och gråter :(
Ingenting man gör duger!
Ska strax(efter renbäddningen) sätta mig med henne och bygga lite puzzel, det brukar hon tycka om :)
I morgon fyller min kära far 50 år, tänkte först åka dit och överaska han med lite tårta men han skulle ju hit till Falun en snabbis och då skulle han komma förbi....
Känns ju lite mycket att åka hem till han strax efter han varit här haha
Så vi får fira han på lördag då alla andra ska dit.
Alltså vi ska ju dit på lördag oxå men jag tyckte först att han inte skulle sitta själv på själva födelsedagen.
Men men eftersom han åker hit så vart det som det vart nu då :P

I morgon ska vi åka och kolla på ny dator 'thihi' slipper man denna seeeega skit dator sen!
Inte säkert vi köper en i morgon men kanske??

Shit vad dryg Fanny är, en riktig liten bussunge full med hyss!
När jag hade mat i ugnen hade hon varit där och vridit på högsta värmen, tur jag hann se det!
En stund innan satt hon med en liten nagelsax och skulle klippa sönder sina byxor(vet ej var hon hittade saxen bara men hon är en mästare på att klättra!)
Nyss hade hon klättrat upp i garderoben........
Inte en lugn stund här hemma HAHA

.                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0