Fredag!

Denna dag har bestått av jobb fram till fyra sen var det bara att snygga till sig och åka till svärmor som fyller år.
Där bjöds det på fika och en massa stim av kusina skaran Fanny+Emma+ Nellie, fast lillkusin kunde ju inte vara med och busa så mycket med dom stora hulliganerna ;P
Lite tråkigt att fanny och Emma inte kan träffas mer än dom gör......
Jag menar dom tycker ju om varandra!
Ja ja inte mycket jag kan göra åt, har ju försökt.
Förstår inte vad som felas????
Kan då tala om att jag var sjukt trött till kvällen, hade bara fått två timmars sömn under natten.
Man har ju haft 'turen' och fått mammas krångelmage :(

Lite bilder på busisarna!

.............................................................


Fan vad irriterad jag är på skit vikariepoolen!!!!
Får ju inge jobb....
Dom tar bara in fler och fler vikarier, och varför ska dom få massa jobb medans vi andra som varit där ett bra tag typ inte får nånting???
Vart så arg så jag ringde upp dom, idioterna lovade att nästa jobb var mitt.....
Men icke, fick förfrågningar idag men inte fan fick man nått jobb *suck*
Lär väl ringa dom i morgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0