Första jobbdagen...

I dag jobbade jag för första gången på en och enhalv vecka :)
Kändes bra att få komma ut lite nu när man varit sjuk och tillbringat större delen av tiden i denna lägenhet.
Var skoj att jobba idag för en annan vikarie som jag tycker väldans bra om var oxå där :)
Efter jobbet vart det att laga mat  sen tog vi oss till en lekpark uppe vid lugnet, klart skruttan måste få leka av sig lite.
Medans Fanny och hennes far lekte plockade jag en höstbukett till Chicken.
Den passade vi på att lämna  vid hans grav på hemfärden .
Nu ska jag natta min lilla skatt<3
Hon behöver sova så hon blir frisk från denna jobbiga förkylning som ALDRIG vill släppa sitt grepp om oss.

Vill ha lägenheten!

BILDER :)
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0