Fegisar!!

Vilka fegisar som inte vågar svara på vilka ni är!!!
DU är väl en sån där nyfiken jävel förmodligen!!

Eller??

Här har vi nyss vaknat, känner mig inte det minsta utvilad och vill bara gosa ner mig i sängen igen.
Men ska ju jobba så det är bara att göra sig redo!
Fanny ska vara med Camilla ca två timmar, sen slutar Mathias så då hämtar han henne.
Min älskling har blivit sjuk :( har sagt åt han att han ska vara hemma och vila men han vägrar och jobbar ändå.
Får pyssla om han lite extra ikväll<3

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vilka fegisar!!



Hmm, jag säger bara, envisa karlar... =)

2009-09-22 @ 11:23:36
URL: http://surfinbabe.blogg.se/
Postat av: Tessan

Jag brukar vara här lite då och då...

jag erkänner att jag är nyfiken! :)

2009-09-22 @ 15:20:11
Postat av: Emma

Hej ja brukar vara här ibland o läsa lite, hoppas det går bra ? / Emma (stella2007) på bilddagboken =)

2009-09-22 @ 18:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0