FAN!! jag vill.....

Kan inte släppa tankarna på lägenheten........
Vi ringde i dag för att kolla om man kanske kunde få den eftersom vi hyrt av dom i fem års tid och INTE har en enda anmärkning på oss.
Men icke hade vi nån förtur :( Konstigt tycker jag!!!!!!!
Men dom lär väl bara se till pengarna och ta den med bäst inkomst......
Jävla sur kärring är vad det är, skitgrinigt bemötande har hon!
Men vi sa då att vi kan stå för alla kostnaderna själv......tapetar färg och sånt för den behöver ju snyggas till lite..
Kanske dom då tänker att dom slipper ju betala och utföra sånt arbete??
Kan bara hoppas!

och JA jag vet man ska inte hoppas för mycket för då blir man bara besviken :(
Men jag vill verkligen ha den.

Nu är då datumet bestämt för pappas 50 års kryssning :)
"22 oktober bär det av''

Snart ska jag och fanny mumsa glass med massa god frukt...
Jordgubbar,annanas,kiwi och persika *mums*

uppdatering:

Fick besök av Petra så hon fick oxå glass och  frukt :)
Nu ska jag 'kasta' min skitunge i säng<3

Kommentarer
Postat av: skinkan84

Jag håller verkligen tummarna så att ni kan få lägenheten. Man kan verkligen bli galen på människor som har ett service yrke och har ett bemötande som är katastrofalt! Då borde de byta jobb anser jag.

2009-09-10 @ 12:38:20
URL: http://www.metrobloggen.se/skinkan84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0