toppen skojsig dag!

Fick ett blixtbesök av mina systrar och min far på förmiddagen, typ in sen ut..... :P
Tog sen en snabbis på stan men hittade ingenting däremot slarvade Fanny bort sin mössa :(
Tycket den var så fin så jag måste nog köpa en ny! :)
Klockan två kom Emma så då var det 'spöksmink' och kläder som skulle på.
Jätte söta vart dom<3
Vid halvfyra tiden(tror jag??) kom lilla Lina sen dess har det varit massa bus här hemma.
Tror då dom små haft det jätte skoj! :)
Dans och lek om vartannat.
Vi åkte ut en liten stund till svärmor så busungarna fick visa upp sig, där bjöds det på dricka och lite godis.
Väl hemma igen vart det mer godis och ännu  mera bus.
Nu är det då bara två spöken kvar för Mathias körde hemEmma nyss, han skull sen vidare till nån pizzeria eller annat matställe för att käka med min bror och sin bror(som jag nämnt tidigare).

Citat från Lina: ''Emma var en snäll kompis hon lekte så bra med mig'' haha dom låter så kul dom små när dom snackar!

Nej nu ska jag få Fanny och Lina att plocka ihop lite, ser ut som en tornado dragit förbi.... :D
Camilla kommer och hämtar  Lina vid 8 så då blir det sängen för min lilla snuttis<3
sen när älsklingen kommer hem blir det film och godis, markus och robin ska ju sova kvar tror jag?


BILDER!!



              




                     

                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0