Tisdag och fågelmatning

Måndagen roade jag mig mest med ett fotoprogram som jag laddat ner, ska ju göra en första året bok åt Fanny.
Kommer nog bli jätte bra! :)
I dag har jag jobbat, så nu ska jag och Fanny slänga i oss lite käk sen blir det ut och mata fåglarna med Millis och Lina.

Har snackat med min läkare nu om mina blodvärden(har ju varit låga så jag har käkat järntabletter)
Han vill kolla mig ca fem gånger om året och om jag känner mig dålig, plus att jag ska käka järntabletter när jag har mens.
Eftersom jag äter waran blöder jag ju mer än normalt detta leder ju då till järnbrist.........
Helan ringde igår hon ska börja på mitt jobb, skoj tycker jag! :)
Förstår henne att det nog känns lite oroligt att gå från timmvikare till heltid, hon har ju lilla Nellie som inte går på dagis men självklart ställer jag upp som barnpiga om hon behöver :)
Sen börjar ju vi sju på morgon och det kan ju oxå bli lite krångligt med Emma och dagis, men det löser nog sig!
Nästa vecka är det ju den där skojiga men samtidigt jävligt jobbiga kryssningen :)
Är ju så jädrans båträdd!!!!!
'ANDAS IN' kommer nog gå jätte bra.....men tänk om?? ne så vill jag inte tänka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0