surisdag!

Nu är det snart slut på denna mindre skojigare dag...
Älsklingen och jag har varit på riktigt surhumör HAHA
Små tjafsat och gnabbast om det mesta :P


Ska snart mysa ner oss i soffan framför efterlyst sen ska jag ta mig vidare in i sängen för att kolla på 'desperata fruarna' och uggly Betty, spelade ju in det igår när jag jobbade kvällen.
Fanny har varit en riktig busfia i dag eller det är hon nog jämt<3
fick lite prinsessaker av sin far som hon så stolt visat upp för oss här på kvällningen.

Nu är det inte långt kvar tills vi lämnar land....vet att jag är super fjantig men jag är livrädd!
Ska självklart bli jätte kul oxå... men bara jag tänker på att vi är långt ut på havet 'ryser'......man vet ju aldrig??!

Bilder på sessan<3
     

                           


Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och skickat in en beställning på lite kort eller snarare väldans många....
Har ju inte gjort det på snart två år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0