nöjd!!

Är jätte nöjd med datorn.......hitills :P
Förr kunde man sitta i timmtal för att göra typ ingenting, kunde ta 20 minuter för ett fönster att öppnas....
Nu hinner jag massor på bara några minuter :)

Dagen har vi tillbringat hos Maddis, vart tårta och presentöppning för Maddes del.
Fanny och Emma har härjat omkring som vanligt haha.


.                            




Fanny är inne i nån dryg period, bara gnäller så fort nått är fel.
Har haft henne gråtandes runt fötterna i flera dagar nu.
Ingenting man gör duger åt min lilla tös när hon är på det viset :(
Även kvällarna har varit jätte jobbiga!
Hon har vägrat sova, springer upp ur sängen och tänder alla lampor för att kunna hitta på hyss inne i sovrummet.
Jag har bestämt lagt henne i sängen igen, tillsist kanske hon tröttnar när hon märker att det inte hjälper att springa upp hela tiden??


Nu ska jag lägga in lite bilder :)
Håller på och går igenom alla bilder från förra datorn, man kan ju inte spara på ALLA.
Har en hel del att göra så detta får bli ett kort och tråkigt inlägg mohahaha ;P


.             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0