mycket att stå i :P

Fy fan vad trött jag är!
Känner mig helt mosig och än är denna dag inte över :P
Jobbade 7-16 sen ner på systemet och lite andra butiker, efter det snabbt hem till morsan och lämnade en blomma till min moster Cattis som vi ska fira i morgon(hon har fyllt 40).
Nu har älsklingen och jag storstädat, samtidigt som busungen härjat omkring här hemma HAHA
Vill ju ha rent och snyggt i morgon när vi får hem folk och ska ha lite party.
Visst dumt att städa då det kommer bli skitigt lika snabbt igen, blir det ju jämt när man har fest :P
Men lite fint vill man ju ha! eller??? :)
Nu ska jag färga håret sen ska jag mumsa ostkrokar och titta klart på johan falk filmen vi kollade på igår.
Älskar verkligen filmerna dom är ju toppen bra!
Ne nu måste jag sätta fart här hemma.

Måste bara 'skryta' lite över min skatt<3
Hon är så duktig på att prata!
Nya meningar varje dag, inte korta meningar utan lååånga man kan nästan ha ett 'normalt' samtal med busisen.
När vart min lilla bebis stora damen??
Går för fort ju :(
Låter så sött när hon sätter ihop sina meningar då det ibland fattas nått ord :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0