kryssningen!!

Jag lever hahahaha
Båten skönk inte....


Kryssningen var jätte skoj, så himmla kul att få vara med alla systrar och pappa så klart!
Även älsklingarna var ju med<3
När vi kom till bussen möttes vi av den grinigaste busschaffören som någonsin kört en buss!!!
Han hette sören.
Han var så bitter så jag nästan tyckte synd om honom :P
Han började med att säga att vi inte fick äta eller dricka på bussen..
Men det vara bara oss han sa det till HAHA alla andra som festade och mumsade nötter mm sa han INTE till.
Vid rastplatsen fick vi inte sitta kvar på bussen så dom som inte åt fick stå ute och huttra en timme.
På hemresan satt det nån kvar på bussen så när sören försvann(han hade nått eget ställe för ingen såg till honom under tiden bussen stod still) ¨å när alla fyllt på magarna med mat, dricka och andra gosaker smög vi på bussen...

Det var ett jävla liv där medans Sören var borta musik, sång, skratt och lite små skämt om våran 'glada' busschaffis SÖREN.
Men när vi såg HAN närma sig bussen och han klev på hördes knappt ett pip var som om hela bussen höll andnan när han gick omkring och räknade oss :P
Men bara han startade kunde vi andas ut igen HAHA

När vi kom till båten och klev på krånglade så klart våran hytt..hmmm var det vår vanliga otur kanske???
Pappa däremot fick en hytt med en äcklig spya på golvet så han fick ju en skit fin hytt när han gick och klagade.
Dubbelsäng och stort mysigt fönster 'avis' :)
Kan ju erkänna att båtresan började ju inte så bra eftersom jag var superduper nervig och på jätte dåligt humör...
vart en del tjaffs med älsklingen, men efter ett tag började jag slappna av så då vart det bättre.
Åt en jätte god buffe med hur mycket som helst att välja på mat,alkohål(självklart drack jag inget eftersom jag hade Fanny vid min sida!) och efterätter i mängder 'mums'
Mådde väl inte så där jätte bra efteråt *fniss* lite för mycke blandning i magen kan jag tro!
Ett stort minus var ju att det inte fanns nånting på båten för Fanny inte ens ett litet rum där hon kunde sitta och rita :(
Det var ju ändå resebyrån som sa att vi skulle ta den båten för det rekomenderade dom om man hade barn med.
Idioter!! Här ska klagas!
Stackars Fanny ville ju leka och springa omkring men fick nöja sig med att sitta i vagnen :(
Efter maten gick vi  och handlade massa alkohål som vi kunde ta med hem till vårt tomma barskåp :)
Måste ju passa på när det är billigt, vart ju mer än man får ta med men det var ju ingen som kollade TUR FÖR OSS :D
Vår lilla sessa somnade så hon fick lägga sig i hytten, Petra vart sjuk(feber och så) så hon låg i hytten med fanny synd för henne...men tur för oss ;D.
Vi gick in till Millis och resten av gänget och började små dricka sen drog vi ut på båten, hittade oss ett bord och lite musik.
Camilla hennes kille och pappsen var lite små fulla(frida hade redan lagt sig).
Pappa var snäll han bjöd på drink efter drink till både mig och älslingen.
Isa och Moa (småsystrarna) hade jätte kul åt oss 'stora' när vi drack dom bara skrattade och skrattade :)
Ett tag vart det lite små läskigt för båten började gunga lite för mycket för min smak och NEJ det var inte alkohålen haha
Kan säga att jag inte drack så där jätte mycket eftersom jag hade min busunge med!
Så himmla kul att umgås lite med Isa, Moa och pappa...man träffar dom ju inte allt för ofta!
Tyckte då att det var DÅLIG stil av Camilla och Eski som bara försvan.........
Hade ju varit trevligt om alla var med!

Gick och la oss vid två tiden(jag hade jätte svårt att somna) och nån timme senare vaknade Fanny, hon brukar vakna på nätterna för hon tar av sig blöjan så vi trodde ju så klart att det var det hon höll på med.
Vi sa åt henne som vi allatid gör att lägga sig igen...
Efter ett tag började hon ropa på pappa så vi tände lampan, där låg ju stackarn med spyor över hela sig.
det gjorde ont i mitt hjärta när jag förstod att det var ju därför hon ropat tidigare :(
stackarn hade legat med spyorna i en halvtimme...
Hon spydde nog av all blandad mat hon ätit och hostan hon har??
Det var bara att duscha henne och fixa rent sängen.
Stckars min lilla plutt<3
Sov väl två timmar innan det var dags att vakna igen  och äta frukost.
Sen snyggade vi till oss innan vi tog nåra varv på båten,vi handlad även lite mer alkohål till barskåpet.
Efter ett tag slog vi oss sen ner vid ett bord, hade dansgolv och musik där så fanny dansade loss både själv och med alla andra som skuttade omkring .
Goa unge hon är för härlig!<3
Hon charmade dom flesta hon mötte, hon tar ju kontakt med alla.
Några på bussen kallade henne för 'allas lilla sötnos'

Hela båtresan var över förväntan!

Tack alla för ett trevlig stund<3 :)

Bilder


                        

 
 

                                   
 
    

      


Kommentarer
Postat av: Anna

Se du överlevde ju! =)

2009-10-24 @ 16:17:45
URL: http://annacondas.blogg,.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0