Kallt!!!!!



.            

.                                     Pappsen<3


Brrrr vilket rusk väder!

Det slår ALDRIG fel, klart det är sånt här väder när det är marknad :P
Ingen ide'e att ens förvänta sig nått annat HHAHA.
Medans vi stackars 'vuxa' stod och pinades i regn och blåst hade Fanny det jätte skoj :)
Tre karuseller åkte hon och snacka om att det är härligt att se när hon lyser som en liten sol<3
Pappsen bjöd på tårta och smörgåstårta eftersom han fyllt 50 år.
Tror han vart glad när han fick presenten av oss(kortet på alla hans barn) han har bara väldans svårt med att visa känslor.
Så har ju jag oxå alltid varit...haft riktigt svårt med känslor och sånt!
Innan jag träffade Mathias ryggade jag nästan jämt undan om nån kom mig nära inpå eller försökte vara fysisk.
Nu snackar jag inte sex utan om nån la en hand på min axel eller skulle krama mig.
Ja även biten med sex var ganska problematisk!
Tog lång tid efter jag träffade Mathias som jag äntligen började slappna av.
I dag har jag mycket lättare med känslobiten men tycker fortfarande det kan var jobbigt(inte med Fanny och Mathias så klart<3)
Oj då gled visst iväg på andra tankar :P
I alla fall...
Ska snart ta tempen på  lillskrutten som blivit jätte snorig och fått en jätte jobbig hosta :(
När hon sen sussar sött blir det mys i soffan med älskling, även en del chips ska det snaskas och självklart ska vi försöka hitta nån bra film!:)



.                                          




Hoppsan höll ju på att glömma....

Jätte grattis till dig Maddis på födelsedagen!
Kommer på tårta nån dag så ska du få lite presenter :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0