Jippi!!!!

Började dagen med att kolla hur mycket lön som rullar in i morgon, det var bra mycket JIIIHOooo!!
Mer än det dubbla mot vad vi brukar få, så gissa om jag är glad??:)
Älsklingen fick ju dubbla löner eftersom han fått en tjänst, så i morgon ska jag göra mitt bästa för att sätt sprätt på pengarna haha.
Är nog inte så svårt eftersom vi hitills för det mesta haft det riktigt uselt ställt så det finns många hål att stoppa i!!

Vid halv nio bar det i väg för att ta blodprov, såg bra ut så jag ska dit om två veckor igen :P
När jag kom hem hade jag fått brev, det var en kallelse om vaccinationen.......
Jag är tydligen en sån där 'riskperson' eftersom jag haft proppar,men jag har ju redan tagit sprutan genom jobbet så det var bara att kasta brevet.(självklart rev jag sönder det så ingen kan gå dit i mitt namn!)
 
Halva dagen har spenderats i borlänge med Natte, Mathias och Fanny.
Har handlat massa julklappar men självklart är det en hel del kvar :)
Men väldans skönt att ha börjat i allafall!
När vi kom hem var det så klart julklappsinslagning och sen har skitungen fått håret grönt :P
Köppte som hon kan ha på Halloween och självklart lära jag testa.
Är lite småbesviken på Millis för dom lovade ju att Lina skulle få sova här på halloween så busungarna kunde mysa, leka och spöka ut sig men nu helt plötsligt har dom ändrat sig :(
Men Lina skulle komma ett par timmar i allafall, kände först för att skita i 'allt' när dom började krångla men vill ju inte göra Fanny ledsen så får väl göra det bästa av det hela!!
ÄVen lite målande har vi hunnit med, handlade några gipsfigurer som hon målat som hon sen ska ge till mormor,farmor och morfar(även jag 'fick' en jätte fin av mitt bustroll<3)helt själv har hon målat dom.
Nu ska jag natta busisen sen ska jag plocka undan lite.

                                 
                   
                                      Föll för denna!!!
                        Tyckte den lyste som jädrans mysigt :)


                                    MITT GOA CHARMTROLL<3


  

                    


Kommentarer
Postat av: marie

hihi härliga bilder. underbart med mer pengar. tony fick också massa mer i lön än vad han brukar wiiee:D

2009-10-27 @ 10:41:45
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0