jävla skit!!!!

Fy fan vilket jävla skit schema mathias fått!!!!!
Han ska jobba julaftons kväll och dag på juldagen inte nog med det......han ska jobba nyår kväll och dag dan efter.
Kunde ju inte vara sämre, stackarn har ju jobbat jul och nyår i flera år.

                  Ska man aldrig få fira julafton ihop????

Hur kan man vara så jävlig och låta några få sånt schema???
Visst att man kan jobba jul eller nyår, eller båda två men inte kväll båda dagarna och INTE dag dagen efter!!!!
Tur att han har föräldra dagar kvar, ska fylla i det i morgon :)
Han ska jobba julaftonskväll och sen vara ledig några dagar, även nyår och nyårs dagen ska han vara ledig :)


I morgon kommer först Emma hit och leker med Fanny sen på eftermiddagen/kvällen kommer Lina.
Fanny kommer få en toppendag! :)
Har fixat lite halloween kläder och sånt som dom kan roa sig med.

Jag måste ju bara berätta att min skitunge pillat upp en liten magnet i näsan.......haha min mor som varit barnvakt medans jag och Mathias jobbade kväll fick lite panik innan dom fått ut eländet :P
Efteråt hade Fanny sagt inte stoppa näsan ont! chrmtrollet mitt<3



Nu bums i säng  Zzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0