jävla badrum!!!!!!!!!!!!

Känner mig allmänt seeeg och mörbultad 'usch'
Försökte sova i morse men min lilla skitunge tyckte att mamma skulle vara vaken HAHA
Satte på teven i sovrummet bäddade lite mysigt åt henne men så fort mina ögonlocka vart tunga skrek hon vakna mamma! :P

Nu har jag då städat badrummet och satt upp nya duschdraperiet, vart super snyggt.
Så jävla synd att vi har världens sämsta badrum bara...
Vatten på hela golvet var eviga dag 'suck'
Har snackat med alla våra hyresvärdar(hyr privat och fått byta hyresvärd tre gånger)
Och dom nyaste går fan inte att prata med, riktigt jävla grinigt folk!!
Men jag börjar fan få nog...så här ska man inte behnadlas :(
ska ringa på måndag och säga det att vi nu fått nog och om inget händer lär ju vi gå vidare med detta.
Tidningen kanske???
Fanny har ju alltid varit sjuk mycket sen hon föddes, kan ju bero på att de blir mögel och fukt i badrummet då det ALLTID är blött där i nne hur mycket man än torkar.
Och tro INTE att vi INTE letat lägenhet för det gör jag hela dagarna men det är bostadsbrist i denna kommun :(
Finns inget jag vill så mycket som att flytta!!!!

Ne nu ska jag fortsätta städa sen ska jag slänga mig på soffan och hoppas på att dennna jädrans huvudvärk försvinner!
Fanny är då bättre men hon hostar och är snorig :(

Ja ljust ja.... nu har både jag och Mathias fått tid för vaccination...
Vi får genom jobbet och vi båda ska ta nu i veckan...





            
Är så jävla trött på denna skit!!!
Så här blir det hela tiden......................
Så jävla äckligt!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ugh! det där såg inte så mysigt ut!



Men många tummar upp för duschdrapperiet! =)



kram

2009-10-18 @ 15:08:56
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Tessan

Är ni med i hyresgästföreningen? Vi har fått mycket hjälp där ifrån, det bästa är att dom kan den juridiska delen , vilket innebär att det är lättare att kräva typ sänkt hyra (tills felet är löst) om man gör det via dom. Dom tar över all kontakt med hyrsvärden och hjälper till med det mesta. Jag tycker du ska prata med dom. Annars om det är mögel i badrummet och hyresvärden inte gör något borde du kunna prata med hälso- och miljökontoret i din kommun tror jag, är inte helt hundra på det. Men fråga annars hyresgästföreningen dom vet.

2009-10-19 @ 08:10:02
URL: http://studernademamman.blogg.se/
Postat av: Tessan

Det var det konstigaste jag har hört på länge! vilket skitsnack, har man problem så har man problem oavsett när det uppkom.

Har du testat hälso-och miljökontoret då? Ni måste ju få ett fungerande badrum! Annars är det bara att få ut det i tidningen och tala då även om att ni inte får hjälp av hyresgästföreningen så dom får lite dåligt samvete om dom nu har något.

2009-10-20 @ 07:43:31
URL: http://studernademamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0