Ica Maxi

Snart kväll igen, varför ska tiden gå så fort???
Denna dag har spenderats med Camilla och lilla Lina, vi har varit i parken.
Fint väder men lite små kallt!
Har precis avslutat våran jätte disk här hemma , hatar verkligen att diska :P
Men i dag var det värt det eftersom vi ätit så god mat........

Hasselbackspotatis, kött, grönsaker, sås och smörstekt svamp 
                            bestod dagens meny av!

Sötpluttan sitter så snällt i soffan framför my little ponny, en riktig favvo film för mig när jag var liten :)
Och Älsklingen, han står i duschen och skrubbar av sig jobbdammet.
Tänkte att jag skulle försöka få han och köra mig till icaMaxi i borlänge,men det ska nog inte vara några problem??
Han gillar ju att köra bil.
Måste införskaffa vinterdäck snarast annars får bilen sanrt stå still!!!
Är lite orolig för vintern......vi har ju inget garage= ingen motorvärmare...

ne nu måste jga sätta fart!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0