*gäsp*

Trött???? JA!!! :)
Skulle ju kolla dator i dag men planerna ändrades när jag fick ett samtla från jobbet.
Var en som blivit sjuk så jag fick  täcka upp för henne.
Innan jag drog till jobbet kom ju farsgubben förbi han fyller ju år idag.

GRATTIS pappa på 50 års dagen :D

Mathias fick släppa av Fanny på mitt jobb för han började när jag slutade.
Gissa om skitungen vart gald när hon fick åka cykel hem, köpte ju en cykelsits förra veckan.
Har ju letat efter en ganska länge men inte hittat nån som passar våran breda pakethållare...men nu äntligen så.
Väl hemma skulle jag börja med mat men fick något konstigt ryck HAHA
Jag har rensat och snyggat till i alla våra garderober,kan ju lova att det vart en STOR hög med lump som ska bort!
Mycket skönt nu när det är klart, får se om Mathias kommer sakna nått hihi han är ju en sån där som samlar på ALLT vare sig han använder det eller inte :P

Måste ju bara säga grattis till lillprinsen som nu är här :)
Har följt denna blogg ett tag!
Tjejen  som skriver har varit med om nått många av oss inte ens kan försöka förstå hur det är.....
Men alla mina tankar finns hos er nu, njut så mycket det går av lillprinsen och varandra det är ni värda.
Tjejerna är nog jätte lyckliga över att få blivit änglastorasytrar, dom sitter nog på ett ulligt litet moln och kikar ner på mamma, pappa och lillebror som dom alltid kommer vaka över<3

Nu ropar min lilla busunge, hon vaknar av denna eländiga hosta som hon snart haft 4 veckor :(
Har hört att hon börjar bli snorig igen.
Hoppas hon inte blir lika sjuk som moster millis :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0