Fy vilken dag :(

Fanny gör verkligen  ALLT för att driva sin stackars mor till vansinne känns det som, och jag är blir arg och sur!
Känner mig som en urusel mamma idag!
Hon hittar bara upp en massa satyg och lyssnar ingenting :(
Detta resulterar i att jag  till sist höjer rösten och nästan skriker åt henne.... Fanny blir så klart ledsen MEN gör sen om samma hyss igen och igen.
Har inget tålamod känner jag och  en massa saker som måste göras.
Känns mig så ledsen och besviken på mig själv som inte har bättre vett än så, vill ju inte vara arg på mitt bustroll coh vill så klart INTE att hon blir ledsen!
Vet bara inte vad jag ska göra för att hon ska lyssna på vad jag säger??
Ne ska städa klart det sista....... sen blir det mys stund i sängen framför en film, det kan vi behöva efter denna skitdag!

Bilder från dagen:



.                         

.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0