Ettårs kalas :)

    

 
                                     

Var ju bjudan på kalas idag :)
Fannys tremänning fyllde ett.
Bjöds på tårta och så fick man ju träffa Jonna så klart, skojsigt henne träffar man ju inte så ofta :(
Fanny busade massor med söta Eddi(jonnas lillebror) dom var helt svettiga innan vi skulle åka vidare HAHA
Sofia (födelsedagsbarnet) var väldigt blyg....grät mest hela tiden.
Måste vara jobbigt när dom små är så men alla kan ju inte vara framåt, alla är vi ju olika så klart.
Jag fick då klappa henne lite utan att hon vart ledsen så hon kanske godkände mig?? :)
Efter  kalasandet åkte vi till Helena, fick se deras nya familjemedlem..
Jag är kär!!!!!
Vill oxå ha en sån liten gosis.
Älskling snälla 'blinkar sött' kanske man får en sån i julklapp??haha
            
                                Visst är han söt??? :)

                   

                           

                                      Här är ett till charmtroll<3

Ne nu ska jag och älsklingen bädda ner oss i soffan framför en film och dippa lite grönsaker :)
Vi har kommit fram till att det får vara slut på detta snaskande!!!!!
Nu jävlar ska det bli en ändring och dom där extra kilona ska bort!

Fanny ligger och sover med kusin Emma,vi fick med oss henne hem :)
skoj för vildarna att få mysa och leka massor :)

Kommentarer
Postat av: marie

alltid roligt att gå på kalas:D

2009-10-25 @ 00:41:35
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Ja själv hann jag inte gå på 1-års kalas =( Har suttit i fler dar med den där förbannade hemtentan, lyckades få klart den sent igår, den ska in idag. Nu har jag "bara" en presentation att förbereda och öva in inför morgondagen kl 8, sjukt jobbigt, jag hatar muntliga redovisningar. Sen har jag tenta på torsdag :( Det kommer att gå piss! =(



Så de har skaffat en voffsing, riktigt söt =) Är det en tik? Å vad heter hon/han? Klarar Helena av chihuahua? (eller hur det nu stavas?) :P



Hehe ja Nellie var riktigt charmig. Får det lov att vara en puss? =)

2009-10-25 @ 16:21:21
URL: http://surfinbabe.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Ja själv hann jag inte gå på 1-års kalas =( Har suttit i fler dar med den där förbannade hemtentan, lyckades få klart den sent igår, den ska in idag. Nu har jag "bara" en presentation att förbereda och öva in inför morgondagen kl 8, sjukt jobbigt, jag hatar muntliga redovisningar. Sen har jag tenta på torsdag :( Det kommer att gå piss! =(



Så de har skaffat en voffsing, riktigt söt =) Är det en tik? Å vad heter hon/han? Klarar Helena av chihuahua? (eller hur det nu stavas?) :P



Hehe ja Nellie var riktigt charmig. Får det lov att vara en puss? =)

2009-10-25 @ 16:22:37
URL: http://surfinbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0