drygt!


.            
             


Fy fan blir dum ihuvudet av att sitta med alla dessa kort och rensa!
Har ju bränt ner alla bilder från förra datorn och nu när jag lägger in dom på nya passar jag på att'organisera' och rensa bort en del....
Plus att jag måste ta tag i det här med att framkalla kort.....har ju inte gjort det på typ snart 1.5 år *suck* kan ju lova att det är en del då jag är gaaalen i att ta kort :P
sitter för stunden hemma hos morsan, måste ta en paus från hela kort-helvetet HAHA
Jag och Fanny cyklade hit men det var jätte kallt 'brrrr'
Fanny och mormor roar sig med att bygga lego (hör jag):)
Skönt för Fanny att få leka lite med mormor nu när jag varit lite upptagen med nya datorn.
Men jag har inte försummat min busunge helt, för det är på kvällen när hon lagt sig som jag tagit mig tid och setat vi datorn...utom idag!
För till kvällen är de massa bra teve jag ska glo på..... så nu på morgonen vart som sagt en del tid vid datorn.


Bra att nån äntligen vågar ta tag i det hela!
*HON* ska inte få kunna göra som hon vill!
Hoppas på en ändring nu??


Ska sanrt trampa hem igen och börja med maten, lax,potatis och spenat står på menyn i dag.
Vi är jätte dåliga på att äta fisk hemma(smakar alldeles för mycket fisk haha!) men ibland måste man ju äta det oxå.
Sen på eftermiddagen ska jag förbi millis och lämna tillbaks lite pengar och låna jobbnykeln.
Man vet ju aldrig om nån är där när man kommer och nu börjar det bli för kallt för att stå ute och huttra innan nån jobbarkompis dyker upp :)

Ne nu ska jag vara lite social innan vi ska dra hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0