dagis,bus och mord....

Nu kan man äntligen varva ner, Fanny sover :)
Vi var till mormor en snabbvända mitt på dagen så Fanny fick leka ute en stund.
Måste hitta på saker hela tiden för att roa mitt lilla energiknippe<3
Undra när vi får veta nånting om dagis då??
Hon behöver få börja nu inom en snar framtid!
Visst kan jag ha henne hemma men hon behöver mer stimulans än vad jag kan ge henne, hon behöver få busa av sig med massa små bustroll i sin egen storlek!:).
I morgon är det jobb som gäller 7-16 sen måste vi fixa lite till lördagens fest när vi kommer hem från jobbet.
Blir skoj att festa loss lite samtidigt som jag inte är ett dugg sugen HAHA.
Nej nu blir det sängen med en bok jag påbörjat...den är verklighets baserad och handlar om en pojke som blivit utsatt för tortyr både psykiskt och fysiskt av sin far i flera år...till sist får han nog och mördar mamma,pappa och sin lillasyster den enda han 'skonar' är sin äldsta lillasyster...
Den är bra men lite smått obehaglig!
Älsklingen kommer väl hem om en timme, då blir det mys i massor<3

Fanny vilar<3

             
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0