Betalt och klart!

Räkningarna betalda!!
Nästan alla julklappar klara!
Körkortet klart!
Och sen har det väl inhandlats diverse små saker :P


Dagen har rullat förbi fort och snart ska jag gosa ner mig i sängen,blir jobb nu två dagar framöver sen ledig fredag och lördag innan jag jobbar igen :)
På fredag kommer ju Lina en stund så hon och Fanny kan halloween mysa, under tiden ska älsklingen ut och käka pizza med min bror robin och sin bror markus.
Sen på  kvällen blir det väl skräckfilmer och godis för grabbarna ska sova kvar.
Bäst så annars hittar dom väl upp att dom ska dricka,dom hat ju börjat med de...........
På lördag kommer min andra bror och ska sova kvar :)
Underbart med mys, tända ljus och nått gott framför massa rysare.
Toppen helg, Kan inte bli mycket bättre :P
Ska väl försöka hinna med en vända till kyrkogården oxå så klart!

Ne nu 'ropar' sängen.
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0