Vildare än Vildast!!!!<3

Nu är min trollunge hemma igen .....även om hon är 'smådryg nu när jag är sjuk' har jag längtat efter henne<3
För stunden är hon skitsur för att jag inte ta fler kort när hon hoppar från köks bordet haha.
Har mamma vant sitt troll med kamera i varje situation kanske :P
Ska snart göra kvällen och lägga henne , sen är det bara för mig och innvänta älskling nr 2 som slutar nio.
Tänke försöka ta en liten promenad eller nått i morgon så man får andas lite frisk luft, blir galen av att bara vara inne!!!
Har ju varit det sen i fredags, känner mig ju faktiskt bättre och bättre JIPPI!!!!

Bilder på busungen, hon är helt gaaalen<3

              
 
                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0