vart fel!



Skulle ju jobba kvällen men hade kollat helt fel, kunde ju inte jobba :(
Fan tycker inte om när det blir så för man vill ju inte ställa till det för arbetspolarna!!
Tur så löste det sig annars hade jag jobbat i allafall även om jag  inte kunnat!
Har nyss kopmmit in efter nästan två timmar i parken :)
Bara Fanny och jag där men skruttan var nöjd i allafall.

Har ringt om dagis i dag för att kolla när busisen min får börja, är ju fyra månader sen jag ställde henne i kö............
Tydligen var det jätte långa köer och massa barn som ska börja dagis så det kunde dröja till februari innan vi får veta hur det blir, lite tråkigt hade ju förhoppningar om att hon skull få börja i januari.
Hon behöver få leka av sig med massa kompisar hon har ju en enrgi som inte är av denna värld :P
ja ja hon får nöja sig med mamma en stund tilll<3
Ska slänga ihop lite käk nu sen bär det iväg på ettårs kalas :)

Älskling du är det bästa för mig!
Älskar dig mer än ord kan beskriva.
Finns svackor i alla förhållanden men man lär 'jobba' tillsamans i inte emot varandra<3
Så länge det är vi fixar vi allt.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0