vad ska jag göra??

Fanny blir bara jobbigare och jobbigare , hon gapar och skriker...säger fula ord och slåss :(
Vet inte vad jag ska ta mig till är så rädd att andra bara ska se hennes 'fula' sidor och inte se den goa lilla plutt hon oxå är!
Är jätte rädd att hon ska vara en sån där 'jobbig unge' sen när hon börjar på dagis, hoppas det bara en en kort period hon har?!
Hon är ju världens goaste i mellan åt men när hon inte får som hon vill blir hon så fruktansvärt arg, nästan så hon inte kan kontrolera sin egen ilska...
Försöker ha tålamod och när hon är dum säger jag åt henne så får hon sitta på sängen tills hon lugnat ner sig...då kommer hon och säger förlåt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0