Tjekväll och bio!

Kvällen har varit jätte nice :)
En hel del skratt och massa alkohål......vi började ju redan vid fyra och man kände sig en aningens berusad haha
Bion var helt okey tyckte denna var bättre än ettan faktiskt MEN böckerna är helt klart bäst!! :)
Vart lite små pinsamt på bion ett tag haha men samtidigt fick man sig ett gott skratt :P
Sussi börjad sms:a och då vart han som har hand om filmen arg,stoppade filmem tände lyset och sa åt sussi som började käfta emot,
Så höll det på en stund innan tant gav sig ;P
Var nog några av biobesökarna som vart irriterade kan jag tro när filmen stoppades:O
Regler är ju regler att man inte får filma och så men va fan ett sms stör väl ingen eller??

Var ju meningen att man skulle till krogen efter filmen men jag hade tappat gnsitan,inte så bra att dricka en massa och sen se en film på två timmar.
Vart trött och lite småmosig i skallen :P
Hade vi fortsatt till maddis efter filmen hade jag lungt hakat på, men nu vart det ju att alla splittrades, en del var nyktra och en del var *host* lite fullare 'nämner inga namn fniss' jag hade ingen lust att betala in mig plus att klockan närmade sig tolvslaget, man skulle ju inte hinna dricka så många öl så inträde och två öl känns som väldans dyra öl......

På det hela en väldigt trevlig kväll!!! :)
Kul å träffa 'tant' som man fan inte sett på snart två år,sjukt vad livet förändras vi satt ju ihop förr och nu träffas vi aldrig :(
 
              ' Bör göras om snart igen tycker jag :)'

När jag kom hem hörde Fanny min röst så hon ropade lite sömnigt från sängen, jag gick in och hon klappade mig på kinden,sånt får en att smälta<3


                                          ÄLSKADE GOA UNGE!



Förstår inte varför du är så konstig ibland?? 



Bilder:



                                                                   


                                              
                                    


Kommentarer
Postat av: marie

antar att det var new moon ni kikade på. ja böckerna är helt klart bäst. kände att ajg var tvugen att läsa om alla igen. Tyckte filmen var riktigt bra! mycket fint att titta på haha;D

2009-11-22 @ 21:22:19
URL: http://sezzan85.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0