söndag å fars dag

Så där.... då var man själv hemma :)
Mathias jobbar och Fanny är hos farmor och farfar, bättre å vara där och busa med kusinerna än att vara med tråkiga mamma :)
känner mig lite bättre men är fortfarande dunderförkyld.
på förmiddagen har vi roat oss med att baka kladdkaka till Mathias eftersom det är fars dag, Fanny tyckte nog det bästa var att slicka ren skålen så klart :)
Rensat Fannys kläder har jag oxå gjort, och nog hade hon växt ur en del min stora tös<3
Även byggt puzzel och läst böcker har vi hunnit med.
Nu ska jag laga mat så älsklingen och jag kan äta när han kommer för sen åker ju han oxå ut för att fira sin far :)
Själv ska jag bara slappa!!
i morgon ska madde vara 'chaffis' åt mig, ska till borlänge och handla Mathias födelsedags present 'tänker inte evslöja vad det är än haha'

Nu sätta fart.......

        
                                    

Kommentarer
Postat av: marie

ha en riktigt trevlig dag!!:D

2009-11-08 @ 15:48:55
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0