mycket gjort!

Oj är klockan redan nio??!!!
Denna dag försvann med raket fart..........
Blodprov i morse(gick bra), jobb mellan tolv och fyra sen hem och slängt ihop fyra tacopajer.
Även tvättat har jag pysslat med, nu är det bara dammsugning, vispa grädde, och göra en sallad som är kvar men det fixar jag i morgon :)
varför allt detta då?? jo min underbaring fyller ju år i morgon<3
Hoppas han blir nöjd med sin present nu 'spännande'
Fanny har varit hos kusineran och busat medans jag fixat här hemma,det var verkligen guld värt att hon fick vara hos Helena under tiden!
Annars hade det varit kaos, fanny med alla sina 'satyg' och en arg mamma haha

Är så glad, fick veta en skojsig sak i dag!!
Tänker inte avslöja riktigt än vad det gäller :P

Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på Paradise Hotel, ja jag vet det är så dåligt så det är bra haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0