Min lilla pratkvarn

Brrrr fryser har ont i huvudet och jätte ont i halsen :(
Ser INTE fram emot att jobba i morgon!
Fanny mår så där men är skapligt pigg.
Hon och Mathias håller på och städar upp hennes leksaker sen är det sängen för min lilla dam<3
Fick pappaer om att hon ska på språk kontroll den 21 december, fixar nog hon aldeles utmärkt :)
Fick några frågor jag skulle fylla:

Kan hon säga fler än 50 ord?? hon kan säkerligen upp mot 700 hundra ord om inte mer.
Sätter hon i hop två ord??? hon säger sex ords meningar och pratar nästan hål i mammas öron haha.

Sen var det några frågor om hon dreglar eller har svårt att svälja.

Ne talet har hon inga problem med :)
Hon är som en pappegoja, tar upp allt hon hör och pratar och pratar.
Hon har även snappat upp några ord som inte är ok typ om hon blir arg säger hon: dumma mamma, eller mamma dum i huvudet :o
Jag ska inte skylla ifrån mig ibland tänker man sig inte för vad man säger men sen Fanny börjat prata mer och mer för man verkligen fundera på hur man utrycker sig!



Ne nu blir det sängen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0