Kalas och spruta!

          
Sprutan gick bra men fanny vart lite ledsen,jätte ont de där sa hon....stumpan min<3
När vi kom hem vart hon helt slut och bara låg i soffan i flera timmar, 40 graders feber fick hon men efter en panodil var hon mer vild än tam igen haha.
Kalas har vi ju oxå haft eftersom älsklingen fyller år i dag :)
Fanny busade massor med Lina och Emma men nu har hon feber igen så hon fick lägga sig för kvällen.
Stackars liten som vart så dålig, hoppas det går över till i morgon så det inte blir värre :(
Man blir alltid så himmla trött sånna här kalas dagar, känns som jag blivit överkörd av ett tåg eller nått! Men det är trevligt oxå så klart:)
Nu ska jag slappa eller nej jag ska göra matlåda först  till i morgon , jobbar 7-14 sen kommer min mor å dom hit för att fira älsklingen(i morgon alltså).
Tänkte först ta fram lite julpynt men väntar till i morgon.
Min sötis vart då nöjd över sin present,han fick en sterio till bilen :)




Hi hi är så glad ska bli super skojigt det här :P

bilder kommer senare, är för trött nu haha

               
           
                        
                          
                        

                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0