Händelserik torsdag, det gillas!!

Känner mig mycket bättre i dag och har även lämnat hemmets tråkiga vrå haha.
MEN jag kan icke förneka att jag fortfarande är väldans förkyld!
Först tog jag och fanny en liten promenad ner på stan sen fick hon åka hem till Millis och leka några timmar :)
Jag och älsklingen har farit runt på en massa affärer på julgardins jakt....
Å ja jag hittade vad jag sökte, två jätte fina uppsättningar julgardiner.
Så jag är mer än nöjd!!
Efter handlandet åkte vi hem till millis där vart vi bjudna på jätte smarrig mat 'kött,potatisgratäng och sallad'
Tack Millis för en riktigt god middag!
Vid halv åtta åkte vi vidare, skulle hem men vart en snabbis förbi Madde och natte där var ju kusin Emma så självklart vart det lite bus där oxå :P

Sitter för stunden helt nerkyld 'brrr' (kanske inte så bra för min förkylning hmmm :P)har haft en date med min pingla Ingela ute där vi alltid träffas och smygröker dock stod jag över denna gång pga hosta.
Kallt men  mycket trevligt!
Tiden bara rusar iväg när vi sitter där och snackar, samma sak jämt HAHA
Ska nu mysa med Fanny som bara skriker när jag försöker lägga henne, vet inte vad det är för så brukar hon inte vara? :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0