Gäsp......

I dag är jag trött......
ruskigt trött!!!
Mathias har tagit hand om fanny medans jag små slummrat, men nu har jag tagit mig i kragen och släpat mig upp.
Älsklingen  sussar så sött och det  ska han få göra en stund.
Vart ju en sen kväll igår och det var väl mitt fel antar jag haha
Vill jag nånting ska det ju ske på stubinen 'fniss' bestämde mig ju för att köpa en byrå och mycket riktigt kom vi hem med en!
Vi börjad sätt ihop den och jag sa till Mathias att kolla så det vart rätt(han har en tendens till slarv ibland) efter två timmars skruvande så var den äntligen klar......

                                      Trodde vi ja :o

Men det visade sig att en planka blivit fel *aaggghgghgh* och det gick inte att ändra på utan att plocka i sär hela skiten.
Fy fan men det var bara att börja om från börjag igen.
Nu är den klar och jag är jätte nöjd!!!
Nio lådor som fanny kan ha sina leksaker i :)
Nu slipper man ha dom framme,kan avslöja att Fanny för stunden håller på och plockar ur varenda låda,jädrans skitunge<3
Men det gör inget för man kan ju stoppa undan det sen!
Ska käka frukost nu sen förberade mig för att jobba lång kväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0