fixar.........

Fredag och fixar kväll...
Fixar lite med mig själv alltså ;P

  • Färgat utväxten
  • Snyggat till mina hemska naglar :P
  • Ansiktsmask och ansikts scrubb
  • Raka lite här och där ;D
  • Ett varmt härligt bad
  • En drink eller lite dooelys??
  • Kropps smörjning
  • mm :D

Ja detta är vad jag pysslar med, ska snart lägga Fanny oxå så man får lite egentid innan älsklingen kommer hem.
Har en tidning jag ska mysa ner mig i soffan med.
Vet inte om jag ska dricka i morgon???
Har ju så jävla dryg mage, ska ju alltid krångla när man har planer :(Så pizza och alkohål som i morgon ska förtäras  är ju lika med katastrof för mig!
Så har jag otur med magen blir det hemgång efter bion! :(
Vill ju vara med och festa men vi får se.......
Blir ju ganska lång kväll ändå eftersom vi ska träffas  hela högen hos Maddis vid fyra och bion är slut runt 11 tiden :)
Sen var det de där med kläder....vad ska man ha på sig???
Har ju köppt svarta leggins, blir nog ingen vacker syn med mina kroviga ben mooohahaha ;P
Men ska ha dom en kllänning/tunika, benvärmare och lite smycken.......
Nu ska jag återgå till mitt:)
hejsvejs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0