Broken Dreams

                         

Nu är vi hemma, mättare än mättast!
Mysigt att få vara bara vi en stund<3
Vi käkade på Broken dreams, inte så passande namn HAHA men maten var jätte god! :)
Kvällen blir lugn med massa myspys, hoppas jag?!
Känner jag älsklingen rätt lär nog hans nya ps3 locka en aning, men de gör inget bara han inte sitter där hela kvällen.
Kan jag passa på och ta ett varmt skönt bad innan vi bäddar ner oss.




Inte har man hört nått om dagis än?? hmm undrar när man gör det då?
Hon behöver verkligen få börja snart så hon får en massa kompisar att leka med :)
Fanny är ju ett riktigt energiskt busfrö!


Tänk att min lilla gosnuttis snart är 2.5 år läskigt vad tiden går fort...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0