Bekännelse!!

Vaknade halv sju i morse, fick ett sms från vikarieförmedlingen.....
Skulle börja sju alltså 30 minuter efter jag fått sms.et.
Satt flera timmar igår kväll för att ta bort min tillgänglighet för morgondagen(idag ), men gick ju inte :(
Det är ofta problem med den sidan!
Dom säger att man ska ringa om det krånglar men vem fan ringer man på kvällen???
Måste ju uppdatera sidan varje dag så det inte blir felbokningar.
Ja ja det löste sig, jag ringde och talade om som det var.
Vid tovtiden 'våldgästade' jag och Fanny, moster Millis :)
Vart där några timmar innan det var dags att bege sig hem för att laga mat.





Måste komma med en bekännelse!

det var inte bara älsklingen som fastnade framför sitt spel igår kväll :O HAHA
Jag började med the sims och det vart jag fast med i  x- antal timmar.
Ska bara spela det när Fanny sover! :)
Vill ju inte att hon ska bli 'lidandes' haha:P


Ska snart ut en sväng sen blir det alla kvällsbestyr soom ska göras innan jag ska bänka mig framför teven, enda dagen det är massa bra på teven!
Desperata fruarna, Uggly Betty och andra Avenyn....måste spela in nått för två program kom samma tid.


Kommentarer
Postat av: marie

haha du är som mig. när jag börjar spela the sims är jag fast och som du spelar jag bara på kvällen när neo sover. beroende framkallande men det går i perioder det där:P

2009-11-03 @ 19:57:04
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0