Aj!!!!!!!!

FAN vilken huvudvärk jag har!
Känns som skallen ska sprängas eller nått............

I dag har det varit fullt upp hela tiden , först så shoppade jag och Camilla några timmar 'äntligen är man nästan klar med ALLA julklappar bara nått mer till älsklingen' sen var det hem och slån in alla klappar.
Har även gjort julblommor till min mor och far.
Den till mamma åkte vi över sanbbt med nu på kvällen och  pappa får sin i morgon :)
Har inte ätit på hela långa dagen bara en smörgås i morse och en nu på kvällen(kan ju vara därför jag har skallebank??)
Fanny har varit med pappa hos farmor och busat med kusinerna medans jag fixat och donat här hemma.

Nu soffan och lite teve, om jag får älskligen att slita sig från sitt tevespel haha


glömde du mig eller sket du bara i mig??????





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0