vill flytta!!

Snart kväll............så jädrnas skönt!
Varit mycket i dag .
Först stan ......å ja......... lite smått och gott fick vi allt med oss hem:D
Men shit vad vad Fanny är dryg haha vill ju knappast sitta still i vagnen och än är hon då för liten för att springa runt själv .
Hon lyssnar ju inte på vad man säger precis.
Men med lite tålamod(som ganska ofta är på g att brista) och mutor som tuggumi går det ganska bra.
Synd att provhytterna är så små!
                 
                     SVÅRT att prova kläder med en vagn och tjurig unge där inne :P
Det vi fyndade :
  • Skor till både mig och Fanny (mina måste jag byta för dom var för stora )
  • tunna byxor  till oss båda(svarta till mig och turkosa till Fanny)
  • En skjorta till mig!
  • En söt t-shirt till fanny

                                                  
                                                         

Det var nog allt för denna gång :)

När jag kom hem hann jag bara träffa älsklingen en liten stund för han skulle jobba extra ikväll.
Här hemma har vi roat oss med att skura hela badrummet(som läcker vatten var eviga dag)
Även lagat mat och tvättat har vi hunnit med.
Nu är det bara fannys läggning kvar sen ska jag njuta av tystnaden en stund :)

Fy fan vad min granne får mig att inte trivas här längre!
Fattar inte vad det är för fel på idioten???
Vill hitta en lägenhet nu så jag slippen fanskapet!

Fick jobb i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0