trött!

                           

Gick och la mig i sängen runt sextiden, tog inte lång stund innan jag somnade in i en ljuv sömn :)
Har varit helt slutkörd idag!
Kan ju ha att göra med nattens sömn som inte varade mer än två- tre timmar.
Sen vaknade man  av den  hemska rinsignalen från väckarklockan!!
Ljudet slet mig från härliga drömmar till den bistra verkligheten>bara kliva upp å fara till jobbet<

Nu står det varma mackor i ugnen*MUMS* Är skit hungrig......
Min lilla vilde sussar sött i sängen 'hoppas' hon sover bra i natt.

Blir myskväll framför en rulle med Mathias nu!
Ja ljust ja han var ju till tandläkaren i dag, hade ett litet hål som han lagade.
Det gick på 1200kr så nu är våran gemensamma räkning på över en femtusing :( Å mer kommer det säkert bli för det är ju som sagt inte helt klart.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0