trött

jag verkligen älskar kvällarna när Fanny ska läggas(som mathias fixar) så jag får en liten stund för mig själv :)
Man behöver få vara själv en stund, specielt när man har ett energiknippe runt bena nästan hela dagarna haha.
Fick då låna bilen så vi har väl mest varit ute och åkt hela dagen, vart en vända till rättvik(till pappa)
Där vart vi bjudna på tårta av syster yster Isa<3
Hon fyller år på tisdag.............14 år :)
klockan är snart 10 så det är ju inte så lång stund kvar  innan jag ska bädda ner mig i sängen och försöka sova.
vilket blir svårt i denna värme!
Är jätte jobbigt på sommaren för det står helt still här i våran annars så underbara lägenhet........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0