Söndag........slut på denna vecka!


Ska snart gosa ner mig i sängen med Fanny<3

Känner mig lite små frussen faktiskt ...... kanske ett bad sen??







                        Fan vad humlor det är ute...det bara kryllar!!!
                                       Måste vara hummle år  i år :)

                   




                           

Var ut till parken en sväng så fanny fick leka av sig lite sen gick vi på 'upptäckts promenad'
Fanny samlade kottar, pinnar och allt möjligt skräp i sin hink:)
Sen var det bara hem och käka pannkaka(som jag förberett på morgonen) innan Mathias skulle till jobbet igen han jobbar delad tur.
Själv fick jag besök av Christoffer som fanny inte alls är rädd för längre :)
När hon var mindre vart hon aldeles stel bara hon såg honom och han är den enda hon reagerat så på.
Skönt det har släppt!!
Vi knatade ut på gården en stund,men  Fanny var bara dryg mot sin trötta mor och lyssnade inenting :(
Så det var till å gå hem igen och göra kvällen för den trötta lilla damen.

                                                          
                                            Kramar christoffer hej då :)

 

I morgon ska jag jobba och älsklingen ska till tandläkaren.............fy fan törs inte ens tänka på kostnaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0