skor :)

Just nu sitter min lilla gris vid bordet och äter digestive med kräm på...haha ja ni läste rätt :P
Hon har lagt kräm på kexet, själv tycker jag iNTE det ser så smaskens ut men hon verkar gilla det!
Efter vi kommit hem från jobbet vart det en snabbis på stan,skulle ju byta mina skor men det fanns inga i rätt storlek :(
Vart ett par andra som jag gillade bättre :)
Även älsklingen hittade sig ett par skor

                >HELT OFATTBART!! HAN SOM ÄR SÅ KRÄSEN<

Nu är det sängen för grisen och själv ska jag slappa med en bok :)

Tycker att vikariepollen är skit!!!!
Så jävla orättvist uppdelat...dom säger att alla får lika mycket...
I helvete heller konstigt att en tjej har 21 dagarmedans jag bara har 8.....
Rättvist????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0