Regn

Fan vad det känns skråvligt och konstigt i halsen :(

Är nyss hemkommen från jobbet.
Strax innan jag skulle ta min cykel och trampa hem öppnar sig himlen och det bara vräker ner massa regn.
Jaha tänker jag....... detta är ju min vanliga otur!
Men precis när det närmar sig hemfärd slutar det regna och solen spricker fram :)

Vart så skönt ute efter lite regn ,så mycket friskare i luften!

Nu ska jag försöka få upp min kära sambo ur badkaret där han kan sitta i timmtal om han fick som han ville....
Tänkte att vi skulle ta oss ut med Fanny en stund :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Så din kära sambo är som min hör jag.. :P Min kan också sitta i badkaret i timtal...

2009-05-08 @ 08:56:22
URL: http://surfinbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0