Pizza :)

Snart kommer min älskade sambo hem med en smarrig pizza (hoppas jag).
Efter att jag kommit hem från jobbet följde jag med mamma och Börje till hans mor( Fanny  och brorsan var med )för hon fyller år i dag.
Hon är ju ganska svag och ligger bara i sängen nu....hon lider av cancer och har högst två veckor kvar att leva :(
Fatta mig rätt för detta kan låta hårt, men jag tycker det är 'bättre' att hon fått det nu när hon är över 80 än att hon fått det när hon var yngre.
Hon har ju hunnit levt sitt liv i allafall...

Fanny fick mumsa fika och busa med kattungarna så hon var mer än nöjd :)
Hon var även lika vild som alltid:D

Fick nyss ett samtal från älsklingen.....han är på väg hem nu....
Så jag lär väl duka fram och göra lite mysigt med ljus och så :)


Min lur håller på att bli kass är nå skit med displayen :( måste skicka in den på lagning!


Natti natt!

Kommentarer
Postat av: skinkan84

Jag förstår dig hur du menar. Hon har ju som sagt hunnit att leva sitt liv till fullo. Men aldrig roligt oavsett ålder att få diagnos canser

2009-05-28 @ 06:43:46
URL: http://www.metrobloggen.se/skinkan84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0