Mys torsdag!

Känner bara för att le!
I dag är en sån där bra dag, bästa på länge faktiskt :)


Älsklingen är och övningskör och Fanny sitter och leker.
Var iväg med farsan och handlade lite och när jag kom hem hade min underbaraste älskling städat!
Sånt får en att bli riktigt glad, och det bästa av allt var ju att jag hade tänkt roa mig med det medans han jobbade kväll................

                  Men nu slapp jag det!!! hihi :)

Ska väl snart slänga ihop lite käk, måste ju ha matlåda till jobbet i morgon.
Sen blir det bara massa undertbart mys med fanny, tänkte att vi skulle ta ett varmt bad och sen se en film<3
Är ju sånt väder i dag

                                                     >regn, blåst, och små kallt<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0