Mors dag :)

När jag kom hem från jobbet möttes jag av en jätte fin blombukett från mina älsklingar, även ett jätte gulligt kort :)
Och eftersom jag var ensam hemma passade jag på att ta en dusch i lugn och roinnan bustrollet var hemma igen , skönt att tvätta bort jobbet.
Dröjde inte länge innan jag hörde  dom välbekanta stegen upp för trappen...och sen hur Fanny ropar 'mamma' hihi nån som saknat mig när jag jobbade mån tro :P
Vi slängde i oss lite käk för att sedan pallra oss iväg och fira våra mödrar.
Vart först en snabbis förbi hos min mor innan vi for till mathias mamma.
Där vart det goda tårtor och massa bus för kusinerna.
Självklart passade jag på att mysa lite med lilla Nellie, så rund och go :)

Fanny är verkligen inne i en jätte jobbig period, jag får verkligen bita ihop och ta fram allt mitt tålamod som ofta är på gränsen att svikta måste jag erkänna...Hon äter ju ingenting bara godis som hon vill ha.
Men det får hon knappast!
Man får sitta i timtal och försöka få i henne det minsta lilla :(
Det har börjat märkas på nätterna att hon får i sig för lite, hon vaknar hela tiden och säger hungrig....
Även trotsig är hon (och ja jag vet det är dom flesta ungar) men Fanny lyssnar ingenting!
Testar alla gränser som går, gapar och skriker osv  *suck*
Men det är bara att bita ihop.
Jag är även jätte nervös när hon är med andra barn för helt plötsligt kan hon slå till, visst det gör andra barn oxå men hon kan vara så oberäknelig :(
Nu menar jag inte att klaga på det värdefullaste jag har för hon är även super go mot dom flesta<3
Kramas och pussas och älskar djur.
Hon är ofta glad och väldigt social :)
Jag bara berättar hur situationen är för tillfället och att det är ganska jobbigt imellan åt.
Måste verkligen bli hårdare med alla rutiner för hon behöver stabilitet.


Nu ska jag vara lite social med älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0