Mat och en sur Fanny

Min busunge är inge rolig i dag!
Sur som bara den....
Har då stekt pannkakor för hela slanten på förmiddagen ,för jag ska göra crepes snart(med skink och svampstuvning).
Sen när jag var klar med alla bestyr, gick jag och Fanny ut en stund.
Måste ju passa på medans det är sol :)
Ska starx göra klar maten så vi kan äta när Mathias kommer från jobbet.
Sen ska jag försöka få med han ut 'inte det lättaste haha' han vill helst vara inne och bara ta det lugnt när han jobbat.
Men Fanny tycker ju så klart att det är kul när pappa är med!

Vill ha lite jobb nu!!

I morgon är det dags IGEN....för det där tråkiga blodprovet :(
Har varit ofta nu den senaste tiden...värden har varit antingen för låga eller för höga.
Är ju så tråkigt att sitta i väntrummet mad alla gammlingarna!
I bland får man sitta där i nästan 90 jävla minuter SUCK.

Nu mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0