Lördag

I dag fick  jag sova till nio........'LYX' sovmorgonen!
Förr tyckte man nio var tidigt men nu skattar jag mig lycklig om jag får ligga så 'länge' :D
Fanny har fullt upp med att plocka ut pappas filmer ur Filmskåp...tur att han inte är hemma och ser vad skitungen gör med hans dyrbarheter ;D

Nu ska jag steka lite korv och potatis för älsklingen dyker nog snart upp och är hungrig!
Lär ju ha lite lunch innan han jobbar vidare, han går en tråkig delad tur idag (7.30-13 och 16-21)

Ingen aning vad man ska fylla denna dag med för skoj??


                     

Kommentarer
Postat av: skinkan84

Skönt med lite sovmorgon....Det är alltid najs, men snart försvinner den lyxen för mig med...Buhu.

Kraaam

2009-05-23 @ 12:00:41
URL: http://www.metrobloggen.se/skinkan84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0