ingen bra dag

Är på värsta skithumöret i dag allt känns bara blääääää.
Är väl den där jädrans mensen som spökar!
Skulle ju ut och äta med mina och Mathias brorsor/ bror(nej vi har inte samma bröder) men alla har ju envisa viljor och vi kom inte överens haha slutade med att vi knata till venezia och tog med pizzorna till kålgårn och käkade där.
Men min var vidrig!!! Så jag åt ingenting:(

Nu är jag hemma själv med fanny Mathias följer sin brorsa hem.
Fanny var en riktig skit gris efter en hel dag ute  men nu är hon då renskrubbad.
Hon är så söt när hon träffar barn som hon inte känner  ..............håller dom i handen, pussas och kramas.
I går mötte hon en liten pojke (hon hade nyss plockat blommor med mathias) hon gav pojken blommor sen en kram och en puss.......såg så himmla gulligt ut :)
Nej nu ska jag lägga busungen som för stunden dricker en klunk vatten eller hon spar vattnet i munnen springer sen in i badrummet och spottar ut vattnet i toan,detta gör hon om och om igen haha tokiga unge!
Hon har även lärt sig ett nytt ord>GALEN< är för att när hon gör alla sina hyss (som hon hela tiden gör) säger jag till sist du gör din mor galen ;P
                                    

                                         
                                 Fanny och en tjej hon träffade vid kålgårn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0