Hur gick det då??

Hemma, gick skapligt om man bortser från några missar som ledde till smärta......
Han råkade klämma fast läppen i en klämma av misstag.

AJ!!!
Sen när han tvättade händerna fick jag hand sprit i ögat.................jag vågade inte säga nått.
Så där låg jag med ett svidande tårfyllt öga!
Men bedövning krävde jag fast det igentligen inte skulle behövas, kändes tryggast så.

Sen när rotfyllningen var klar kollade dom hur tänderna i övrigt såg ut.
Visade sig att  jag har fyra pytte små hål (eller början till hål) som dom inte göt nått åt.
Det gäller att jag är extra noga med tänderna så blir det en koll om ca ett år för att se att det inte blivit värre.
Skönt för både mig och min plånbok!
Sen har jag lite inflamation i tandköttet som jag ska få hjälp med i juni....
Men det tar vi då!
Nu ska jag inte tänka på det eländet haha är ju inte så jätte farligt besök..
I det stora hela var tänderna fina :)

Nu ska jag duscha, för sen kommer petra och även älsklingen kommer hem från jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0