hon är för go<3

Här sitter jag och nyser förkyld som man är, och vad säger min trollunge??

                                            Prosit ........

Hon lär sig så mycket och så fort hela tiden, pratar som bara den........häromdagen lät det som hon sa >nu går jag hem<
Vi var i parken jag och millis med ungarna snacka om att vi skratta åt skitungen!!
Lika när hon ropar på sin far brukar hon säga ääälskiing, hon har väl hört mig säga så till honom:)
Dom är för underbara dom små liven :)

Nu ska jag göra mig i ordning, känner inte alls för det när man mår så här.
Men man måste ju nu när man har en liten bus Fanny som inte vill att mamma ligger och myser i sängen hehe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0